matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, April 20, 2010

Perihal manusia yang kadang kadang susah untuk kita faham

Sebenarnya aku berasa terkesan bila mana setiap kali aku membaca catatan seseorang itu.. entah kenapa bila aku membaca bait-bait perkataan yang ditulisnya hati kecil ini akan terdetik walaupun pada kiraan aku tulisan itu hanyalah tulisan yang ringkas sahaja.. tambahan lagi gaya bahasanya yang ringan dan mampu membuatkan diri ini terus menyusun abjad dan suku kata lalu mengeja tatkala memikirkan apa yang cuba dia sampaikan.. yang jelas aku yakin bahawa tulisan dia itu lahir dari hatinya sendiri membuatkan setiap patah perkataan itu mempunyai erti di sebaliknya.. tapi mengapa aku rasa begini?? sampai bila harus aku berperasaan begini?? 


No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers