matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Sunday, April 18, 2010

Bila nak final mesti rasa tension




BIla nak exam mesti tension..bila tension mesti time nak exam..aduyai..sebelum tu kita enjoy dulu..hujung miggu lepas aku keluar jumpa family aku kat KL..alang-alang mereka datang KL aku jumpa je la diorang..daripada nak balik kampung masa study week ni yang blum tentu study pun..ini pun aku tak tahu pun diorang nak datang KL..dah sampai baru call aku cakap diorang dah ada kat KL..ada lawatan Istana Balai Besar ke TV3 dan RTM.. Pagi jumaat tu diorang pergi TV3 kat Bandar Sri Damansara..elok2 je time tu ada siaran langsung rancangan Wanita Hari Ini..apanya gedebuk muka diorang masuk TV..siap kena temuramah lagi..hehe.. anak beranak kat kampung dah mula kecoh daa..siap telefon lagi tu..yelaa bukannya senang nak masuk TV ni dik ooi..haha


Tengah hari tu pulak diorang pergi RTM..dan malamnya aktiviti wajib kalau pergi lawatan mesti ada perlawanan persahabatan boling. time ni lawan dengan TV3 kat sunway pyramid..aku pun tak faham mereka ni..tak da game lain ke nak main..huhu ada la dua tiga orang selebriti TV3 main malam tu..antaranya annahita, kamaruddin mape..

lepas habis main boling terus gerak balik ke hotel..disebabkan aku ada kereta member abah aku pinjam kereta nak hi jalan2..aku pun follow sekali..kitorang pergi usha2 baju kat pasar borong kot ala2 wakaf che yeh kat danau kota sentul..tak beli apa2 pun..sebab duit takda..pastu kitorang balik hotel semula..ingatkan nak naik tidur dah..tapi diorang nak pinjam kereta lagi..disebabkan takda kerja nak buat kalo duk kat hotel, aku pun join sekali..
kitorang g jalan2 kat BB..sempat jugaklah pergi urut kaki kat kedai tepi jalan tu..1st beb..geli weh!!!

esok gua dah bertolak balik puncak alam sebab mahu setel pasal rumah sewa sem depan..balik dengan tergesa2 pulak tu sebab ada masalah nak kena setel..dah la jem..tengah2 highway boleh pulak gua snap gambar kereta fairlady ni..plat kelantan tu beb..DAQ 17 kalau tak silap gua..


No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers