matpek's property ©
MATPEK'S PROPERTY © ~ 2010 COPYRIGHT RESERVED ~ LAYOUT EDITED BY MATPEK

Tuesday, January 19, 2010

Aku rasa dah berapa kali duk maen tukar2 tajuk entri ni..Pecah kepala siud...


Di suatu ketika dulu, senior aku mat (bukan nama sebenar) pernah pesan masa mula2 aku masuk UiTM dulu..

"ko jgn marah2 sgt pak guard tu.. kita bdk U, sebab pak Guard tu bodoh ar dia jd pak Guard kl x, maybe dia jd lecturer or lebih dr itu...hahaha...." 

Disebabkan aku tak faham maksud si Mat tu, aku buat bodoh j...(bukan aku bodoh la weh)..tambah2 lagi budak baru macam aku masa tu yang ala-ala nerd skit ni.. mana la tau apa2 sal uitm ni..yang aku tau masuk Uitm ni kena pergi kuliah selalu, result exam kena gempak2 pastu boleh dapat kerja yang cam bagus la sangat..haha

tapi bila dah 3 tahun kat uitm ni, aku mula faham akan kata2 si Bro Mat tu..pergghhh..mcm siud j..msti bro mat ni pernah ada skandal ngn pak guard uitm ni.. AWAS..NI BUKAN HUBUNGAN SEJENIS TAU!!

kalau korang pernah belajar kat uitm baru kau tau macam mana perangai si pak@mak guard..korang jangan salah faham plak..bukan aku nak label pak guard uitm ni smph ke ape..ternyata ada je yang baik dan aku memang faham pun itu dah tugas diorang..caya la pak gad semua..haha

TAPI kadang2 aku n da geng  rasa sesetengah tindakan pak gad tu macam ntah pape..yang paling ketara sekali bab saman menyaman..memang pro r diorang ni..huuhhh..aku siap ingat lagi member aku cakap..

"wahai pak gad sekalian...!!!!!teruskn misi anda menyaman students uitm.....kumpul duit byk2,beli moto besar putih byk2....bru bole bawak n wat idong kembang....hahahha"

konpem berdarah telinga pakgad kalau dengar ada budak senang2 j sound dia macam ni...



p/s: cukupla dulu setakat ini..nanti kita terjah lagi...wallawehhh..


Jangan lupa sesungguhnya semua manusia mempunyai tanggungjawab masing2.. 


No comments:

Next previous home
Related Posts with Thumbnails

KOMRAD

Daisypath Anniversary tickers